Αλητήριες γραφειοκρατικές καταστάσεις

Στην ραδιοφωνική εκπομπή του Δημήτρη Αλοΐζου «Στα υπόγεια είναι η θέα» φιλοξενήθηκε ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης και νυν Περιφερειακός Σύμβουλος, Σωτήρης Κουρής.
Αρχικά, η συζήτηση κατευθύνθηκε στους πρόσφατους σεισμούς του Ληξουρίου, όπου ο ίδιος δήλωσε ότι χειρίστηκε πρωτόγνωρες καταστάσεις και διευθετήθηκαν αρκετά προβλήματα, όπως η άμεση βοήθεια στους σεισμόπληκτους, οι οικοσκευές, αλλά και το νομοθετικό πλαίσιο που θα περιελάμβανε την έκτακτη αυτή κατάσταση. Απαραίτητη έκρινε την ολοκλήρωση του έργου στο λιμάνι Αργοστολίου, λόγω της ανάγκης του νησιού για τουριστικές υποδομές. Μιλώντας για τις ανάγκες των πολιτών, επισήμανε πως στόχος στην θητεία του ήταν η ικανοποίησή τους διότι «ο πολίτης έχει πάντα δίκιο». Αναφέρθηκε στο σχέδιο Καλλικράτης και δήλωσε ότι η δημιουργία τριών Δήμων θα βοηθήσουν την Κεφαλονιά. Τόνισε επίσης το δύσκολο έργο των Περιφερειακών Συμβούλων, λόγω της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και της απόστασης με την Κέρκυρα. Σχολίασε επίσης την γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη, λέγοντας ότι «κατέρρευσε λόγω οικονομικών συμφερόντων, καταδυναστεύοντας τους πολίτες και ότι ο ίδιος πήγε στον εισαγγελέα αυτή την υπόθεση για την επιβολή προστίμου στην εταιρεία που εγκατέλειψε την γραμμή». Στη συνέχεια ο κ. Κουρής σε ερώτηση αναφορικά με την γνώμη του για τις ιδιωτικοποιήσεις, απάντησε ότι «αν θέλουμε λειτουργικότητα χρειάζονται επενδύσεις, αν το κράτος έχει τη δύναμη πρέπει να τις κάνει». Χαρακτηριστικά είπε «πιστεύω στην παρέμβαση του κράτους και στην περίπτωση μας, θα έδινα την ευκαιρία στο Δήμο να αξιοποιήσει το Τραπεζάκι».

«Έπρεπε να ερωτηθώ για τη διαδικασία της δακοκτονίας»
Σε αυτό το σημείο η συνέντευξη συνεχίστηκε στα έργα του οδικού δικτύου και συγκεκριμένα για τον δρόμο Αργοστόλι-Πόρου, όπου τόνισε ότι «έπρεπε να είχε μελέτη και να είχε γίνει από την δεκαετία του 1980», τονίζοντας τα έργα στα Μουσάτα, τα Βλαχάτα και τα Τζαννάτα, που υλοποίησε. Αναφορικά με τον δρόμο της Κρανιάς, παρενέβη ακροατής και μίλησε για «κακοτεχνίες του δρόμου», ο κ. Κουρής απάντησε ότι «είναι ένα έργο του Υπουργείου Υποδομών, που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα λόγω αποτυχίας των εργολάβων». Για το 1ο και 2ο Λύκειο πρόσθεσε ότι «κακώς δόθηκε η μελέτη στον ΟΣΚ, μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα όταν επιβλέπουν τα έργα οι μηχανικοί μας». Κλίνοντας, κλίθηκε να απαντήσει σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Κεφαλονιά» για την ευθύνη του στην ανεπαρκή δακοκτονία των ελαιοδέντρων. Ο ίδιος δήλωσε ότι «για να γίνει δακοκτονία πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ποσοστό ανθοφορίας, γεγονός που δεν συνέβη, έτσι το πρόβλημα», τόνισε, «δεν προέκυπτε από μένα και την χρηματοδότηση, αλλά πέσαμε σε αλητήριες γραφειοκρατικές καταστάσεις και δεν κάναμε τη δουλειά μας». Χαρακτηριστικά είπε ότι «είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος για το θέμα και έπρεπε να ερωτηθώ για τη διαδικασία».

Ρεπορτάζ Ναταλία Κεσισιάν

kouris-aloizos

Related Posts