Η κοροϊδία της εξουσίας ΣΥΡΙΖΑ-Γαλιατσάτου

Ήταν γνωστή η ενδοτική στάση και η δημόσια θέση των δύο κομμάτων εξουσίας (μέχρι τις 25-2-2015) Ν.Δ. και σφραγιδοφυλάκων ΠΑΣΟΚ στα Γερμανικά αιτήματα και ειδικά για το χάρισμα για 50 χρόνια 14 Αεροδρομίων, των Μεγάλων πλούσιων Λιμανιών κλπ, πάντα για να παίρνουν οι ενδοτικοί της Αθήνας: υπουργοί-βουλευτές και ΣΙΑ) τις δόσεις τους και ταυτόχρονα να αυξάνεται το χρέος μιας διαρκώς φτωχοποιούμενης χώρας!
Η νέα εξουσία ΣΥΡΙΖΑ-Γαλιατσάτου δεν κινήθηκε συντεταγμένα με τη σκέπη του Περιφερειακού Συμβουλίου για την αποτροπή χαρίσματος των 4 Διεθνών Αεροδρομίων της Επτανήσου, αλλά ενήργησε ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ και μικροκοματικά πότε χωρίς καν απόφαση ΠΣΙΝ, αλλά στο όνομα κάποιας αόρατης πανελλήνιας επιτροπής, εστράφη όχι κατά της κυβέρνησης, αλλά υποβαθμίζοντας ότι το θέμα ήταν βαθύτατα πολιτικό και οι αποφάσεις Χαρίσματος είχαν ληφθεί σε επίπεδο κυβερνήσεων Αθήνας και Βερολίνου στρέφονταν κατά του άγνωστου στον λαό ΤΑΙΠΕΔ, που ήταν εκτελεστικό όργανο της κυβέρνησης. Άλλες φορές η εξουσία της ΠΙΝ εκφράστηκε μέσω μιας άλλης επιτροπής που τοποθέτησε το γνωστό μεγάλο πανό στη περίφραξη του Διεθνούς Αεροδρομίου της Κέρκυρας. Μετά τη… δημοπρασία» (sic) που έκανε η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου στις 14/17-11-2014 και έδωσε στη Γερμανική FRAPORT AG- SLENTEL Ltd, με πλειοψηφία μετοχών του Γερμανικού Κράτους, Δύο Φορές, σε δύο διαδοχικές συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων, στη πρώτη στις 6-12-2014 και στη δεύτερη στη δεύτερη στις 20-12-2014,επιμείναμε και βάλαμε θέμα να ληφθεί απόφαση να ασκήσει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να ακυρωθεί η χαριστική αυτή παραχώρηση για τα 4 ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ της Επτανήσου, που είναι σκέτο χρυσάφι, αλλά και τεράστιας γεωοικονομικής σημασίας.
Η εξουσία πλειοψηφία ΣΥΡΙΖΑ-Γαλιατσάτου, συνεπικουρούμενη και από άλλες δυνάμεις, καταψήφισαν τη πρότασή μας και εμείς πήραμε μόνον δύο ψήφους, τις δικές μας. Μάλιστα με ειρωνεύτηκαν κιόλας. Ήταν σαφής η θέλησή τους να μη συγκρουσθούν με τους Γερμανούς! Το πανό είναι εύκολο και ανέξοδο, είναι μία φούσκα χωρίς νομικές συνέπειες, η αίτηση ακύρωσης είναι η νομική αμφισβήτηση και νομική ανατροπή και το πραγματικό πεδίο μάχης. Και προφανώς κάτι ήξεραν. Και προσφυγή μέσα στη προθεσμία δεν έκαναν! Την τιμή της Κέρκυρας την έσωσε και την ουσιαστική ντίσταση κάνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Κέρκυρας που συνέταξε και κατέθεσε την από 22-1-2015 ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ στο ΣΤΕ της χαριστικής σύμβασης και την οποία συνυπογράφουν το ΤΕΕ Κέρκυρας και ο Δήμος Κερκυραίων. Η Περιφέρεια είναι σαφές ότι δεν ήθελε την ακύρωση της χαριστικής σύμβασης γι’ αυτό και δεν υπέγραψε. Ενώ στη Κρήτη η Περιφέρεια Κρήτης κινητοποίησε και τους φορείς, με πρώτο το Δήμο Χανίων και κατέθεσαν κοινή αίτηση ακύρωσης στο ΣΤΕ.
Μετά τις εκλογές της 25ης Γενάρη 2015 και όταν πλέον είναι σαφές ότι η κυβέρνηση υπαναχωρεί από τη προεκλογική της δέσμευση και θα υπογράψει-επικυρώσει το χάρισμα των4 Διεθνών Αεροδρομίων της Επτανήσου στη Γερμανική κυβέρνηση, ο Περιφερειάρχης κ. Γαλιατσάτος έβγαλε μία ανακοίνωση και εμφάνισε τα αόρατα μέχρι σήμερα μέλη της Πανελλήνια Επιτροπής κατά της ιδιωτικοποίησης των Αεροδρομίων. Έχει τίτλο «161 φορείς κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων» και εμφανίζει για πρώτη τους 161 φορείς της Πανελλήνιας Επιτροπής: Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων. Εντάξει εδώ. Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων. Ένας είναι ο θεσμός, η Περιφέρεια που εκπροσωπείται από τον Περιφερειάρχη, Ας πούμε εντάξει, ενώ δεν είναι ορθό. Και μετά αρχίζουν οι λοιποί 159 φορείς με πρώτους: Τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Στραβοράβδη, δηλ. είναι άλλος φορέας από τη Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, την Αντιπεριφερειάρχη κ. Πανδή, δηλ και αυτή ως άλλος φορέας και αυτή, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Τσούκα, ως άλλος φορέα και αυτό, τον Πρόεδρο κ. Μωραΐτη, ως άλλο φορέα, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Νιοτόπουλο, (άλλος φορέας και αυτός) τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Δραγκουλόγκωνα, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χαλικιά, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μιχαλά, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Φοντάνα, τον Αντιδήμαρχο κ. Ραιδεστινό κλπ κλπ. και ούτω καθεξής. Οι περισσότεροι επίλεκτα στελέχη της περίφημης Αριστερής Πλατφόρμας-Λαφαζάνη. Κάθε πρόσωπο της ομάδας αυτοαναγορεύτηκε και σε έναν θεσμό!
Δικαίωμά τους να συνευρίσκονται και να δηλώνουν ελεύθερα και ακώλυτα τις σκέψεις τους, αλλά δεν είχαν δικαίωμα:
-Να προδώσουν τη λαϊκή εντολή και να μην ασκήσουν αίτηση ακύρωσης κατά του χαρίσματος των 4 Διεθνών Αεροδρομίων της Επτανήσου.
-Δεν έχουν δικαίωμα να αναγορεύουν ο καθένας τους τον εαυτό τους σε… θεσμό, εκτός και εάν δεν υπάρχει Περιφέρεια, αλλά βιλαέτια και φουσάτα.
-Δεν είχαν και δεν έχουν δικαίωμα να ρίχνουν φούσκες και κατατρούκες με ανέξοδα πανό και πανελλήνιες συσκέψεις (αλήθεια ποιος πλήρωσε γι’ αυτά τα έξοδα;) να δημιουργούν μόνον εντυπώσεις και να παραπλανούν τον λαό προς άγρα ψήφων ρίχνουν καθησυχαστικές παραπλανητικές στάχτες στα μάτια του λαού της Επτανήσου, ενώ την ίδια στιγμή λιποτάχτησαν από το πραγματικό πεδίο της μάχης που είναι ο νομικός αγώνας, σε αντίθεση με ότι έκαναν πάνδημα οι Κρητικοί!
Είναι προφανές ότι λειτούργησε παρασκηνιακά και ενδεχόμενα και φραξιονιστικά μία ομάδα, της Αριστερής Πλατφόρμας-Λαφαζάνη, η οποία και όλοι αυτοί οι… 161 φορείς βρέθηκαν στην Αθήνα, ως Πανελλήνια Επιτροπή 161 Φορέων και μετά αντιπροσωπεία τους με επικεφαλής τον Περιφερειάρχη κ. Γαλιατσάτο επισκέφθηκε τον υπουργό Οικονομίας κ. Σταθάκη, ο οποίος τους είπε, πάντα κατά το δελτίο τύπου των 161 φορέων, να μην ανησυχούν! Ενώ τη Δευτέρα 30 Μάρτη 2015 ο κ. Σταθάκης σε τηλεοπτική εκπομπή ήταν σαφής επ’ αυτού: Τα 4 Διεθνή Αεροδρόμια της Επτανήσου θα χαρισθούν στους Γερμανούς μαζί με τα άλλα 10. Ας σταματήσει επιτέλους ο εμπαιγμός του λαού από την εξουσία ΣΥΡΙΖΑ-ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΥ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Υπάρχει θέμα πλέον πολιτικής νομιμοποίησης!

Γιώργος Καλούδης
Περιφερειακός Σύμβουλος

Related Posts