Στον… αέρα η γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα μετά τις 31 Οκτωβρίου του τρέχοντος έτους

Όλοι μας πανηγυρίσαμε και πιο πολύ οι κάτοικοι της Ιθάκης και της Παλλικής για την επαναλειτουργία της γραμμής Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα τον περασμένο Νοέμβριο, με προοπτική πενταετίας από την εταιρία Kefalonian Lines που ανέλαβε την γραμμή.
Δυστυχώς, τα μαντάτα δεν είναι ιδιαίτερα καλά μετά την παρέλευση της χθεσινής ημερομηνίας, όπου οι συμφωνίες μεταξύ Υπουργείου, Kefalonian Lines και Ionian Group μιλούσαν για υπογραφή πενταετούς σύμβασης αποκλειστικού δικαιώματος στην γραμμή από την εταιρία συμφερόντων του Αναπληρωτή Δημάρχου Κεφαλονιάς, Διονύση Λυκούδη. Είχαν προηγηθεί συμβούλια και συσκέψεις, του Υπουργού Παναγιώτη Κουρουμπλή και του Υφυπουργού, Νεκτάριου Σαντορινιού με τους εκπροσώπους των δύο ναυτιλιακών εταιριών, αλλά και φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Αλέξανδρος Παρίσης, Διονύσης Στανίτσας), αλλά και της Βουλευτού, Αφροδίτης Θεοπεφτάτου και είχε συμφωνηθεί από όλα τα μέρη η Kefalonian Lines να αναλάβει την γραμμή για πέντε χρόνια με την προϋπόθεση η Ionian Group να δεχθεί όλους τους όρους (που έθεσε η Kefalonian Lines) των δρομολογίων της στις γραμμές Κυλλήνη-Ζάκυνθος και Κυλλήνη-Πόρος. Από την στιγμή που δεν υπογράφηκε χθες η πενταετία η γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα θα είναι στο έλεος του… πουνέντε μετά την 31η Οκτωβρίου του 2018, που λήγει η ετήσια συμφωνία. Κανείς δεν λέει ότι η γραμμή θα διακοπεί, ωστόσο μετά το πέρας της συγκεκριμένης ημερομηνίας κανένας δεν είναι σίγουρος πλέον για το τι μέλλει γενέσθαι από την 1η Νοεμβρίου και μετά.

Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

Related Posts