Έρχεται στην Κεφαλονιά το 2ο σεμινάριο του ΙΝΣΕΤΕ

Το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο του ΙΝΣΕΤΕ, με θέμα το “Housekeeping Managment”,  πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2ήμερο 29 & 30 Νοεμβρίου. Το παρακολούθησαν 15 εργαζόμενοι από τον κλάδο των ξενοδοχείων και οι γνώσεις που έλαβαν από την εκπαιδεύτρια κα Βάνια Κάμτσιου ήταν πραγματικά πολύτιμες.

Ο καιρός περνά και ετοιμαζόμαστε για το δεύτερο κατα σειρά εκπαιδευτικό σεμινάριο του ΙΝΣΕΤΕ στην πόλη μας με θέμα “Cross and up selling techniques & negotiation skills” που θα πραγματοποιηθεί 14 & 15 Δεκεμβρίου.

Ο αριθμός των συμμετεχόντων και για αυτό το σεμινάριο θα είναι 16. Για αυτό μην αργείτε και δηλώστε την συμμετοχή σας ΕΔΩ 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η διαδικασία πώλησης προϊόντων τουρισμού, έχει στο σύνολό της μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη πωλήσεων. Πρόκειται σαφώς για πώληση υπηρεσιών, που από πολλούς θεωρείται ασαφής ως προς το περιεχόμενό της, καθώς αφορά υπηρεσίες που με έννοιες όπως φιλοξενία, εστίαση κτλ. . Οι έννοιες αυτές παίρνουν μια πιο ξεκάθαρη σημασία, όταν αναφερόμαστε σε «ξενοδοχειακά πακέτα», «είδη κρατήσεων» κτλ. και κατ’ επέκταση μπορούν να συστηματοποιηθούν και να διδαχθούν στους εργαζόμενους των τουριστικών επιχειρήσεων που τις πραγματοποιούν. Με το σεμινάριο αυτό προτείνουμε σύγχρονους τρόπους και τεχνικές πωλήσεων, που αφορούν στον ξενοδοχειακό κλάδο και συμβάλλουν στην αύξηση των κρατήσεων ενός ξενοδοχείου (και τη διατήρηση αυτής στο πέρασμα του χρόνου), χωρίς καμία εξωτερική παρέμβαση, παρά μόνο με τη συμβολή των  ίδιων των εργαζόμενων του. Όλοι οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες αποκτώντας πλήρη κατανόηση της διαπραγματευτικής διαδικασίας, η οποία απαιτεί σωστή προετοιμασία, εύρεση εναλλακτικών προτάσεων, διατήρηση ψυχραιμίας μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις και σκληρή δουλειά για την εξάλειψη διαφωνιών, οι οποίες μπορούν να προκύψουν κατά τη διαδικασία των πωλήσεων.

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Εργαζόμενοι τουριστικών επιχειρήσεων, που απασχολούνται στον τομέα των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών (επισιτιστικά καταστήματα, τμήματα κρατήσεων, τουριστικά πρακτορεία, κ.α.)

Σημείωση: Σε όλα τα σεμινάρια του ΙΝΣΕΤΕ, διενεργείτaι έλεγχος των συμμετοχών σε σχέση με το προφίλ συμμετεχόντων, με σκοπό την ομοιογένεια των τμημάτων και την βέλτιστη διεξαγωγή της εκπαίδευσης. Για τυχόν διευκρινήσεις της αίτησης συμμετοχής, ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας μέλος της ομάδας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΙNΣΕΤΕ.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

  • Τύποι πελατών και πώς να τους αναγνωρίζετε
  • Ανάγκες πελατών και πώς να τις διαβλέπετε
  • Βασικές αρχές επιτυχημένων πωλήσεων
  • Σημασία της καλής γνώσης του προϊόντος για μια επιτυχημένη πώληση
  • Η σημασία του up-selling για όλη την επιχείρηση
  • Πώς να αναγνωρίζετε ευκαιρίες για cross selling
  • Η σημασία του cross selling για όλη τη ξενοδοχειακή μονάδα
  • Κερδίστε έδαφος μπροστά στον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας cross selling techniques
  • Πώς να επιτυγχάνετε στόχους & να διαμορφώνετε αυξητική τάση στις κρατήσεις
  • Τα βήματα μιας επιτυχημένης διαπραγμάτευσης
  • Ανάπτυξη διαπραγματευτικών ικανοτήτων
  • Ικανοποιήστε τις ανάγκες και των δύο πλευρών-Win/win

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ  (Κωδικός ΛΑΕΚ: 13220)

Είναι διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός (University College London) με μεταπτυχιακό στα Ενεργειακά Συστήματα (City University, London). Στη συνέχεια σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και απέκτησε δύο μεταπτυχιακά στο Διεθνές Μάνατζμεντ (Kings College London & London School of Economics), και στις Πολιτικές Επιστήμες και Οικονομικά (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας). Είναι κάτοχος του Proficiency in Hospitality Management (Ecole Hotelier de Lausanne) και είναι Certified Performance Consultant. Η εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει εργασία σε μεγάλες εταιρίες στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία και την Ελλάδα σε μια σειρά από διοικητικές θέσεις. Το 2001 ίδρυσε και από τότε διοικεί την εταιρεία ΑΑ+Partners (www.training.gr), η οποία παρέχει εκπαιδευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, εστιάζοντας κυρίως στις τουριστικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς και στον κλάδο μαζικής εστίασης και αναψυχής. Η διδακτική και εισηγητική του εμπειρία, υπερβαίνει τις 9000 ώρες και ειδικεύεται σε θέματα: διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, βελτίωση απόδοσης ανθρώπων και οργανισμών, ανάπτυξης διοικητικών ικανοτήτων, καθώς και στην εκπαίδευση εκπαιδευτών. Έχει διατελέσει καθηγητής σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, σε διάφορα ιδιωτικά και δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα και από το 2009 είναι επιστημονικός συνεργάτης και διδάσκων στο MBA του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σήμερα είναι υπεύθυνος του προγράμματος Διοίκησης Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης (American College of Thessaloniki www.act.edu), στο οποίο και διδάσκει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες / 12 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου, 10:00-18:00

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου, 10:00-15:00

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed