Το 4ο σεμινάριο του ΙΝΣΕΤΕ στην Κεφαλονιά

Το 4ο και τελευταίο σεμινάριο του πετυχημένου πρώτου κύκλου της εκπαιδευτικής δραστηριότητας του ΙΝΣΕΤΕ στην Κεφαλονιά, θα πραγματοποιηθεί το 3ήμερο 26-28/2.

Ένα θέμα σύγχρονο για την σωστή παρουσία της επιχείρησης μας στα social media και πως αυτά θα αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη της.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος, είναι να παρέχει στους εκπαιδευόμενους μια πλήρη εικόνα, θεωρητική και πρακτική, μέσω της οποίας θα γίνουν ευδιάκριτες οι ευκαιρίες που υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα για την ανάπτυξη της επιχείρηση. Θέματα στρατηγικής, δημιουργίας περιεχομένου και πληρωμένης διαφήμισης θα αναλυθούν σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση με το πέρας της εκπαίδευσης να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την ανάπτυξη της επιχείρησης τους στα social media.

Επίσης, στοχεύει στην αναλυτική και στρατηγική προσέγγιση για τη δημιουργία ενός concept επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, θα “φωτιστούν” όλα τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να συλλεγούν προκειμένου να αναπτυχθεί η κατάλληλη  επικοινωνιακή στρατηγική. Συγχρόνως, οι εκπαιδευόμενοι μέσω ασκήσεων που θα διεκπεραιώσουν με τον εισηγητή, θα αποκτήσουν με το πέρας της εκπαίδευσης μία ικανοποιητική βάση για να χτίσουν το κατάλληλο concept επικοινωνίας για την επιχείρηση τους.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

  • Social Media Today & Tomorrow
  • Αναπτύσσοντας την Social Media Στρατηγική της επιχείρησής μας
  • Πώς να δημιουργήσω περιεχόμενο;
  • Ποια τα formats που πρέπει να αξιοποιήσω ανά δίκτυο;
  • Πότε και σε ποια κανάλια να δημοσιεύσω το περιεχόμενο μου;
  • Η αξία του User Generated Content
  • Οργάνωση και διαχείριση περιεχομένου στα Social Media.
  • Διαχείριση της κοινότητας στις σελίδες της επιχείρησής μας
  • Δημιουργώντας διαφημίσεις στα Social Media
  • Διαχείριση τις διαφημιστικές μου καμπάνιες με στόχο τη διαρκή εποπτεία και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων
  • Τί είναι η επικοινωνιακή στρατηγική και γιατί μας είναι απαραίτητη;
  • Ποια τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επικοινωνιακό concept;
  • Η δημιουργία ταυτότητας ως βάση επικοινωνίας
  • Το κοινό στόχευσης και η δημιουργία Personas
  • Workshop δημιουργίας Personas
  • Διαμόρφωση Tone Of Voice
  • Διαμόρφωση Content Pillars
  • Δημιουργώντας Περιεχόμενο για τις Personas
  • Επιλέγοντας τα κατάλληλα Κανάλια Επικοινωνίας
  • Το Concept επικοινωνίας ως εργαλείο εκπαίδευσης του προσωπικού αλλά και ελέγχου όλων μας των ενεργειών

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed