Υποκριτές οι οποίοι διύλιζαν τον κώνωπα και κατάπιναν την κάμηλο, καταγγελίες και αιτιάσεις από την δήθεν ευαισθησία τους…

Όταν η διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό μας θυμίζει την αγάπη μας για την Κεφαλονιά, όπως οι τουριστικές καμπάνιες της Νέας Υόρκης και του Άμστερνταμ, τότε αυτή εκφράζεται με το μήνυμα I love Kefalonia.
Η φετινή καλοκαιρινή σαιζόν λόγω του covid 19 το σύνθημα αυτό προβολής του τόπου το είχε ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Και το γειτόνεμά του με την γέφυρα (αφού κοντά της τοποθετήθηκε) δημιούργησε ένα υπέροχο πλάνο που έδωσε στο σημείο αυτό μια μεγάλη επισκεψιμότητα όπου μέρα νύχτα το μόνο που μπορούσε να δει κανείς ήταν νέους ντόπιους και ξένους να φωτογραφίζονται και να διαφημίζουν έτσι διαδίδοντας στο διαδίκτυο την Κεφαλονιά. Κάποιοι όμως ευτυχώς λίγοι πρόβαλαν αντιρρήσεις. Με υποκριτικές καταγγελίες και αιτιάσεις από την δήθεν ευαισθησία τους για την προστασία της αισθητικής της γέφυρας. Υποκριτές οι οποίοι διύλιζαν τον κώνωπα (την λιτή και απέριττη αυτή ταμπέλα του ευεργετικού για τον τόπο μηνύματος) και κατάπιναν την κάμηλο (τις τεράστιες φωτεινές διαφημιστικές επιγραφές των πετρελαιοειδών εταιριών που δεσπόζουν στα δέκα μέτρα ευθεία από την είσοδο της γέφυρας). Βέβαια πήραν την απάντησή τους από τους Αργοστολιώτες και τους τουρίστες που κατά εκατοντάδες φωτογραφίστηκαν στο σημείο. Τώρα όμως ήρθε η στιγμή για να αποθηκευτεί για να προφυλαχτεί από τον καιρό. Και να πούμε όλοι μας στο I love Kefalonia Goodbye και ραντεβού στο ίδιο σημείο την Άνοιξη.

Ευάγγελος Ευαγγελάτος

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed