Επιμελητήριο: Διευκρινίσεις αναφορικά με το click-away

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή κ. Παναγιώτη Σταμπουλίδη για τη διευκόλυνση των επαγγελματιών διευκρινίζονται τα παρακάτω:
1. Η προπληρωμή της παραγγελίας είναι υποχρεωτική ΜΟΝΟ όταν γίνεται μέσα από ηλεκτρονικό μέσο (email, messenger, eshop).
2. Όταν η παραγγελία είναι τηλεφωνική, ο επαγγελματίας θα αποστείλει μήνυμα (SMS) που θα φέρει τα εξής στοιχεία:
Επωνυμία, Διεύθυνση και Αριθμό Φορολογικού Μητρώου της επιχείρησης, καθώς και χρονικό διάστημα παραλαβής που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δύο (2) ώρες συνολικά από την ώρα αποστολής του sms. Άρα το sms στον πελάτη θα αποστέλλεται εφόσον η παραγγελία είναι διαθέσιμη για παράδοση. Τονίζεται ότι δεν απαιτείται η προπληρωμή στην τηλεφωνική παραγγελία.
3. Απαγορεύεται οποιαδήποτε συναλλαγή με χρήση μετρητών. Ο πελάτης δύναται να πληρώσει κατά την παραλαβή ΜΟΝΟ με POS.
4. Η χρήση του e-katanalotis είναι προαιρετική για την περίπτωση που ένας επαγγελματίας δεν επιθυμεί να στέλνει από το κινητό του τα sms στους πελάτες. Για τη χρήση του e-katanolotis απαιτείται λήψη της ομώνυμης εφαρμογής στη συσκευή κινητού του χρήστη. Ιδιαίτερη σημασία να δίδεται στη τήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά την παραλαβή:
τήρηση ελάχιστης απόστασης δύο (2) μέτρων μεταξύ πελατών
μέγιστος αριθμός ατόμων στην αναμονή: εννέα (9) άτομα
μέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: δέκα (10) λεπτά.
Εκτός του αποδεικτικού παραγγελίας ή του παραστατικού προπληρωμής, οι πολίτες θα πρέπει να έχουν προβεί και σε αποστολή μηνύματος στο 13033 με τον κωδικό 2 για τη μετακίνηση τους.

Ο Πρόεδρος
Σταύρος Σπαθής

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed