Τουριστική Επιτροπή: Χαμένη θεωρείται η φετινή χρονιά, όποιες κινήσεις γίνουν αποσκοπούν περισσότερο στη σεζόν του 2021

Άκρως απογοητευτική ήταν η σημερινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Νίκος Κουρκουμέλης και οι συνεργάτες του, αναφορικά με την τουριστική κίνηση στο νησί μας τη σεζόν που ήδη διανύουμε.
Ο Νίκος Κουρκουμέλης και ο προϊστάμενος του τουριστικού τομέα του Δήμου Αργοστολίου, Σταύρος Κορκός, ανέφεραν τις κινήσεις που έχουν γίνει ήδη ή αυτές που θα γίνουν στο αμέσως προσεχώς διάστημα, με σκοπό την διαφήμιση της Κεφαλονιάς. «Αλλιώς ξεκινήσαμε και αλλιώς καταλήξαμε λόγω της πανδημίας», ανέφερε ο κ. Κουρκουμέλης και συμπλήρωσε: «Δεν υλοποιήθηκαν πολλά πράγματα από τον Φεβρουάριο και μετά και αυτό οφείλεται τόσο στην πανδημία όσο και στο γεγονός ότι καθυστέρησε η σύσταση της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου μας μετά την διάσπαση του Δήμου Κεφαλονιάς. Η πορεία του τουρισμού ξεκινάει με δράσεις από το παρελθόν και με άλλες δράσεις που γίνονται στη συνέχεια αναβαθμίζεται το προϊόν». Στη συνέχεια ο κ. Κορκός αναφέρθηκε στις δράσεις που έγιναν μέχρι στιγμής, σε συνεννόηση με τους Δήμους Ληξουρίου και Σάμης, αλλά και αυτές που είναι στα σπάργανα και θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του μήνα. Η αναβάθμιση της ιστοσελίδας visitkefalonia.com, οι διαφημίσεις σε ξένα περιοδικά του νησιού μας και η προβολή του σε περιφερειακά Μέσα (εκτός Αθήνας-Θεσσαλονίκης). Τόνισε ακόμη την έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή που θα γίνει σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, την προώθηση της Κεφαλονιάς στην γερμανική αγορά και την περαιτέρω ανάπτυξη του πεζοπορικού δικτύου του Δήμου Αργοστολίου.
Αρκετά απαισιόδοξος για φέτος ήταν ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Γεράσιμος Τιμοθεάτος, που ανέφερε τα πράγματα με το αληθινό τους όνομα λέγοντας: «Είναι πρωτόγνωρη αυτή η χρονιά που ζούμε. Τα μισά ξενοδοχεία δεν θα ανοίξουν και από τους 350.000 τουλάχιστον τουρίστες που περιμέναμε το 2020 ζήτημα είναι αν αυτός ο αριθμός φτάσει τις 50.000. Ωστόσο, οι προσπάθειες της Τουριστικής Επιτροπής δεν σταματούν. Ήδη έχουν φτιαχτεί τρία βίντεο διάρκειας 40 δευτερολέπτων το καθένα που θα προωθηθούν μέσω του marketing Greece και του descavery Greece, κάτι που δεν είχε κάνει επί εννέα ολόκληρα χρόνια η προηγούμενη Δημοτική Αρχή του ενιαίου Δήμου. Η χρονιά είναι χαμένη, πρώτα είναι η ασφάλεια του νησιού και δεν πρέπει να γίνεται τίποτε στο… άρπα κόλα για να προσεγγίσουμε 3 ή 4 χιλιάδες παραπάνω επισκέπτες, δεν σώζουμε έτσι τον τουρισμό μας». Τέλος, η Μαρίνα Βεργωτή, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Επιτροπής αποκάλυψε ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα τοποθετηθεί δίπλα στη γέφυρα Δεβοσσέτου η ειδική κατασκευή I love Kefalonia τονίζοντας ότι αυτό θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για φωτογραφίσεις τουριστών και ταυτόχρονα μέσα από τα social media η εικόνα της Κεφαλονιάς θα ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το σύνολο του προϋπολογισμού της Τουριστικής Επιτροπής για φέτος είναι 90.000 ευρώ και όπως είπε ο Αντιδήμαρχος «αυτά τα χρήματα πρέπει να πιάσουν τόπο και όχι να σπαταληθούν».

Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed