Ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών από τη Λιμενική Αστυνομία

Νέα εποχή ξεκινά στις σχέσεις των πολιτών με το λιμενικό Σώμα, με την έναρξη λειτουργίας, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου, ειδικής εφαρμογής για την ηλεκτρονική καταχώριση και διεκπεραίωση αιτήσεων αρμοδιότητας της Λιμενικής Αστυνομίας.
Η εφαρμογή e-ΔΛΑ, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, μέσω του οποίου πολίτες και νομικά πρόσωπα θα μπορούν να διεκπεραιώνουν πλήρως, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία, σειρά δραστηριοτήτων, για τις οποίες τώρα πρέπει να επισκεφτούν τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. Στην αρχική φάση η εφαρμογή θα καλύψει 10 κατηγορίες δραστηριοτήτων. Αξίζει να σημειωθεί τα δύο προηγούμενα χρόνια, μόνο για τις συγκεκριμένες δέκα (10) επαγγελματικές δραστηριότητες διεκπεραιώθηκαν περισσότερες από 3.500 αιτήσεις πολιτών. Στην επόμενη φάση, με την εισαγωγή στο σύστημα και άλλων δραστηριοτήτων, καλυφθούν περιπτώσεις για τις οποίες τα δύο προηγούμενα χρόνια υποβλήθηκαν πάνω από 7.000 αιτήσεις. «Εγκαινιάζουμε τη νέα, ψηφιακή εποχή στις σχέσεις του Λιμενικού Σώματος με την κοινωνία», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης και συνέχισε: «Πολίτες και επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται σε ένα σύγχρονο και φιλικό διαδικτυακό περιβάλλον. Χωρίς φυσική παρουσία, χωρίς καθυστερήσεις, με δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με αυτόματη σύνδεση με το σύστημα αυθεντικοποίησης (TaxisNet) για ταυτοποίηση των πολιτών καθώς και με το e-Παράβολο. Με το νέο σύστημα, υπηρετούμε το στόχο της καλύτερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης, με πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία και ταυτοχρόνως διευκολύνουμε το έργο της Λιμενικής Αστυνομίας. Πρόκειται για τομή που ενισχύει αποφασιστικά τη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα του Λιμενικού Σώματος, υπηρετώντας το στόχο μας για σταθερή βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχουμε στους πολίτες».

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed