Επίθεση σε ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΗ από τους κατοίκους τριών χωριών της Παλλικής μετά το νέο σημερινό μπλακ άουτ, που έφερε καταστροφές στα νοικοκυριά

Επανερχόμαστε για ένα θέμα, που έχουμε επανελλειμένως θίξει και μέσα από τη σελίδα μας, αλλά και με αιτήσεις προς το Δήμο και τη ΔΕΔΔΗΕ. Αγαπητοί κύριοι υπεύθυνοι της ΔΕΔΔΗΕ,είναι 19 Ιανουαρίου 2021 και σε αυτές τις 19 πρώτες ημέρες του νέου έτους, εκτός από τις μικροδιακοπές και τις αυξομειώσεις τάσεως, που έχουν συμβεί σ αυτό το χρονικό διάστημα, είχαμε δύο γενικά μπλακ άουτ στο μεγαλύτερο κομμάτι του Δήμου Ληξουρίου.
Το ένα τη 1/1/2021 και το δεύτερο ξημερώματα της 18/1/2021,το οποίο ήταν και το μεγαλύτερο σε χρονική διάρκεια. Κύριοι, θέτετε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, που υποστηρίζονται από μηχανήματα κατ’ οίκον. Αυτές τις ημέρες, με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν, δεν είναι δυνατόν να μη λειτουργούν τα θερμαντικά σώματα και άλλες ηλεκτρικές πηγές θερμότητας. Σε κάθε νοικοκυριό της Παλλικής, οι αποθήκες είναι γεμάτες από κατεστραμμένες συσκευές, που ή καταστράφηκαν από τις συνεχείς αυξομειώσεις της τάσης ή εν ώρα γενικού μπλακ άουτ χρησιμοποιεί ο καθένας από εμάς απλές γεννήτριες του εμπορίου, που όπως πολύ καλά γνωρίζετε, δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για σταθερή τάση. Αυτό έχει ως επακόλουθο να γίνεται ακόμη πιο οδυνηρή η ήδη δυσχερή οικονομική κατάσταση του κάθε νοικοκύρη και του κάθε επαγγελματία, γιατί υποχρεώνεται μετά από την καταστροφή οικιακών και επαγγελματικών συσκευών, να αγοράζει καινούργιες, οι οποίες έχουν ημερομηνία λήξης μικρότερη από του κατασκευαστή, λόγω της ΔΕΗ.
Όσον αφορά σε απάντησή σας σε έγγραφο, που σας έστειλαν οι κοινότητες (Ρίφι, Δαμουλιανάτα, Καμιναράτα), ότι η ΔΕΗ παίρνει όλα τα ασφαλιστικά μέτρα και δε φέρει καμία ευθύνη για βλάβες των ηλεκτρικών συσκευών και ότι ο κάθε καταναλωτής θα πρέπει να αγοράσει δικά του ασφαλιστικά για να καλύψει τη τάση που δέχεται από τη ΔΕΗ, ας σοβαρευτούμε γιατί ξέρετε πολύ καλά ότι για να αγοραστούν ασφαλιστικές μονάδες, που να καλύπτουν πλήρως τον οικιακό και επαγγελματικό εξοπλισμό, χρειάζονται τεράστια χρηματικά πόσα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, κάθε μήνα στέλνετε τους λογαριασμούς για την πληρωμή των υπηρεσιών σας, οι οποίοι είναι φουσκωμένοι με ένα σωρό επιβαρύνσεις, περισσότερες από την κατανάλωση των kwh.
Ταυτόχρονα, αν δε πληρωθεί ένας λογαριασμός, εκβιάζετε μέσω δικηγορικών γραφείων, τον οποιοδήποτε καταναλωτή, που δε τηρεί τη συμφωνία, που έχει κάνει μαζί σας, ενώ εσείς πρώτοι την καταπατάτε. Εσάς, κύριοι υπεύθυνοι, ποιο δικηγορικό γραφείο θα σας επιπλήξει; Μήπως είναι καιρός να αφήσετε τις διαφημιστικες καμπάνιες για το “ανθρώπινο πρόσωπο” της ΔΕΗ και τα χρήματα που παίρνετε από τον ελληνικό λαό, μέσω των τιμολογίων της ΔΕΗ, να διατεθούν πραγματικά για τη συντήρηση του δικτύου πριν αυτό παρουσιάσει βλάβη, λόγω μεγάλου χρόνου απουσίας συντήρησης και αντικατάστασης απαραίτητου εξοπλισμού, που έχει υπερβεί τα χρονικά όρια. Επιπλεέον, μήπως ήρθε η ώρα να επικοινωνήσετε επιτέλους με το δασαρχείο, προκειμένου να επέμβετε σε δέντρα που είναι κοντά σε γραμμές μεταφοράς για να μην έχουμε το αποτέλεσμα του Ιανού, που έμεινε το νησί χωρίς ρεύμα και χωρίς νερό;
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΓΙΑΤΟ ΟΠΟΊΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΙΣΧΥΕΤΕ ΑΚΌΜΗ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΠΙΒΆΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΉΠΟΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ.

Κοινότητα Ριφίου

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed