Το Netflix αναζητά συνδρομητές μέσω της κατηγορίας παιχνιδιών για κινητά

Δυναμική είσοδο στον τομέα των παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές έχει κάνει το τελευταίο διάστημα το Netflix. Η ιδέα αυτή, η οποία επεκτείνει τις υπηρεσίες της πλατφόρμας στο συγκεκριμένο τομέα, προκάλεσε σε πολλούς μεγάλη απορία, καθώς δεν ήταν κάτι το οποίο φαινόταν ορατό μέχρι πρόσφατα.

Ωστόσο, η βιομηχανία των παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές έχει γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη την τελευταία δεκαπενταετία. Πάνω σε αυτό ακριβώς το γεγονός φαίνεται να επενδύει το Netflix, φιλοδοξώντας να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές και έσοδα.

Η απόφασή του Netflix και η υλοποίησή της

Το Netflix έχει ανακοινώσειτα σχέδια του για ενσωμάτωση παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα, όπως το Fortnite και το Roblox αρχικά, ήδη από το 2019. Μάλιστα λόγω και της δημοτικότητας της σειράς Stranger Things, προσπαθούσε για μεγάλο διάστημα να φέρει παιχνίδια που να βασίζονται στο δημοφιλές αυτό πρόγραμμα. Στα πλαίσια αυτά το Netflix ξεκίνησε τη συνεργασία του με εταιρίες παραγωγής παιχνιδιών, δημιουργώντας σχετικά γρήγορα τίτλους, τους οποίους ενσωμάτωσε στη συνέχεια στην πλατφόρμα, σε μια ξεχωριστή κατηγορία περιεχομένου.

Οι χρήστες που ανήκουν στις νέες γενιές πραγματικά λατρεύουν να παίζουν παιχνίδια. Γι’ αυτό ακριβώς ασχολούνται με κάθε είδους, είτε πρόκειται για το Farmville στο Facebook, για το Halo Infinite στο Xbox, για παιχνίδια στο Pokerstars Casino, για το PUBG στο PC ή για το Clash of Titans σε κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android. Τα παιχνίδια στα κινητά, μάλιστα, αποτελούν σήμερα μια τόσο δημοφιλή ενασχόληση, που ξεπερνά σε λήψεις, αλλά και σε έσοδα όλες τις υπόλοιπες μορφές παιχνιδιών συνδυαστικά. Αυτός είναι άλλωστε και ο πιο βασικός λόγος για τον οποίο το Netflix αποφάσισε να ασχοληθεί με τα παιχνίδια για κινητά. Κάθε χρόνο εξάλλου οι πωλήσεις των συσκευών κινητής τηλεφωνίας σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

No attribution required

Η ανταπόκριση από τη νέα γενιά

Η στόχευση της νέας γενιάς δεν ήταν σίγουρα τυχαία. Το Netflix διαπίστωσε πως σε βάθος χρόνου έχασε πολύ από το κοινό του στις ηλικίες των 20 με 30 ετών το τελευταίο διάστημα. Στις υπόλοιπες ηλικίες τα πράγματα είναι πιο σταθερή ή ανοδικά. Δημιουργώντας μία επιπλέον κατηγορία με παιχνίδια για κινητά, πέρα από τις ταινίες και τις σειρές, το Netflix δημιουργεί νέο ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες του. Βέβαια τα πράγματα μάλλον δεν έχουν πάει ακόμα όσο καλά όσο ίσως περίμεναν αρχικά οι άνθρωποι του Netflix. Ίσως βέβαια και να χρειάζεται περισσότερος χρόνος.

Οι συνδρομητές που απολαμβάνουν βιντεοπαιχνίδια μάλλον δεν εντυπωσιάζονται αυτή τη στιγμή από τις πρώτες προσφορές παιχνιδιών του Netflix. Τα παιχνίδια που υπάρχουν διαθέσιμα είναι κατά βάση πολύ απλοϊκά. Δεν είναι και τόσο εντυπωσιακά και πρωτότυπα για να αποτελέσουν μεγάλο δέλεαρ για τους συνδρομητές. Τίτλοι όπως το Asphalt Xtreme προσθέτουν κάποιο «χρώμα» στις διαθέσιμες επιλογές, αλλά δημιουργούν παράλληλα και το ερώτημα γιατί το Netflix να αναβιώσει τίτλους που από κάποια στιγμή και μετά εγκαταλείφθηκαν από τους ίδιους τους δημιουργούς τους. Οι λόγοι ήταν καθαρά εμπορικοί, συνεπώς δεν είναι αποδοτικό το Netflix να αποφασίζει να επενδύσει στα συγκεκριμένα παιχνίδια. Επιπλέον, ο αριθμός των παιχνιδιών στο Netflix είναι πολύ μικρός ακόμη.

No attribution required

Μάλλον το Netflix έμπλεξε λίγο τα πράγματα

Ο περισσότερος κόσμος έχει την εντύπωση πως το Netflix μάλλον μπέρδεψε λίγο την όλη κατάσταση. Η δημοφιλής πλατφόρμα στον τομέα του streaming ανέβασε αρκετούς τίτλους παιχνιδιών για κινητά που στοχεύουν σε ένα εύρος ηλικιών, προσπαθώντας να φέρει περισσότερους συνδρομητές, αλλά κυρίως τις νεότερες γενιές. Η πρόθεση της προσθήκης δωρεάν παιχνιδιών που δεν περιέχουν μικροσυναλλαγές και διαφημίσεις αποτελεί σίγουρα για πολλούς ευπρόσδεκτη εξέλιξη, δεν είναι κάτι το οποίο αφορά όμως τόσο τα άτομα εκείνα που ασχολούνται συστηματικά με τα παιχνίδια.

Ο λόγος είναι επειδή το περιεχόμενο, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, φαίνεται να στερείται ποιότητας. Έτσι η προσθήκη των παιχνιδιών δεν συμβάλλει ιδιαίτερα στην αναβάθμιση του Netflix ως ένα συνδρομητικό προϊόν. Ίσως να ενδιαφέρει κάποιους περιστασιακούς παίκτες και τους λάτρεις σειρών όπως το Stranger Things για παράδειγμα. Το κοινό αυτό, όμως, είναι αρκετά περιορισμένο ακόμα.

Αξίζει να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις και κατά πόσο το Netflix θα συνεργαστεί και με άλλες εταιρείες, προσθέτοντας περισσότερους και πιο ποιοτικούς τίτλους στην κατηγορία των παιχνιδιών για κινητά. Η εξαγορά εταιρειών παραγωγής λογισμικού και παιχνιδιών από το Netflix φαίνεται πως αποτελεί ένα καλό βήμα που θα μας φέρει νέους τίτλους σύντομα.

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed