Παρά τις μικροαψημαχίες και την «άρρωστη» παρελθοντολογία το Δημοτικό Συμβούλιο Αργοστολίου σχεδόν ομοφώνησε στις Μελέτες για το Κυκλοφοριακό της πόλης

Ένα και μοναδικό θέμα συζήτησης υπήρχε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο του Αργοστολίου και αφορούσε την παρουσίαση και διαβούλευση των δύο νέων κυκλοφοριακών Μελετών από τον μελετητή, Στέλιο Ευσταθιάδη.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι (αυτοί που ήταν παρόντες) άκουσαν με προσοχή των μελετητή και τα δύο εναλλακτικά σχέδια που παρουσίασε και μάλιστα έγιναν και προτάσεις για ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση επί των σχεδίων. Βέβαια, δεν έλλειψαν και οι… μικροσυγκρούσεις μεταξύ των γνωστών-αγνώστων, αφού ο πρόεδρος Νικόλας Βαλλιανάτος και ο Νίκος Ανουσάκης αντάλλαξαν «φιλοφρονήσεις» με αρκετές αναφορές στο παρελθόν, σε ντουντούκες και δεκαετία 1980. Παρούσα στο Δ.Σ. ήταν και η πρόεδρος του ΤΕΕ, Αγγελική Κοκολιάδη, από την οποία ζήτησε συγνώμη ο κ. Βαλλιανάτος για τη μη έγκυρη ενημέρωσή της αναφορικά με τις δύο Μελέτες του Κυκλοφοριακού και την παρουσία της στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αφού δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις η κα Κοκολιάδη έκανε σαφώς πως το ΤΕΕ μπορεί να βρίσκεται δίπλα στον Δήμο σε περιπτώσεις της αρμοδιότητά του, ενώ παράλληλα τόνισε ότι είναι πολύ δύσκολο για την ίδια και τα υπόλοιπα μέλη της Νομαρχιακής να εκφέρουν άποψη για τις Μελέτες έως τις 19 Μαΐου που λήγει η προθεσμία. Ο μελετητής έλαβε υπόψη του όλα όσα ειπώθηκαν από τους συμβούλους αναφέροντας ότι ενδεχομένως αρκετές από τις προτάσεις τους να μπουν στο πρώτο ή το δεύτερο εναλλακτικό σχέδιο που έχει ετοιμάσει. Αν αναμονή της απόφασης έως τις 19 Μαΐου, προκειμένου το Αργοστόλι να αναπνεύσει κυκλοφορικά μετά το έμφραγμα που έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια.

Τα δύο εναλλακτικά σενάρια του κ. Ευσταθιάδη
Εναλλακτικό Σενάριο 1
Το Εναλλακτικό Σενάριο 1 περιλαμβάνει τις προτάσεις του ‘Επιχειρησιακό Σχέδιο για τη λειτουργική και περιβαλλοντική αναβάθμιση της αποβίβασης και διακίνησης των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων στο Δ. Αργοστολίου’ (ΔΛΤ 2020). Το υπόψη σενάριο διαχείρισης της κυκλοφορίας περιλαμβάνει τις ακόλουθες παρεμβάσεις στην οδική υποδομή:
Μονοδρόμηση τμήματος της οδού Α. Τρίτση, μεταξύ των οδών Ρόκου Βεργωτή και 21ης Μαΐου, με κατεύθυνση προς την οδό 21ης Μαΐου.
Αντιδρόμηση της οδού Σιτεμπόρων.
Μονοδρόμηση της οδού Δεβοσέτου, με κατεύθυνση προς την οδό Α. Τρίτση.
Μονοδρόμηση των οδών Καλυψούς Βεργωτή και Γεώργιου Βεργωτή, με κατεύθυνση προς την οδό Ρόκου Βεργωτή (τμήμα μεταξύ των οδών Χαροκόπου και Ρόκου Βεργωτή).
Αντιδρόμηση της οδού Στ. Μεταξά.
Ενιαία μονοδρόμηση της οδού Ρόκου Βεργωτή προς την οδό Γεώργιου Βεργωτή.
Μονοδρόμηση τμήματος της οδού Χαροκόπου, μεταξύ των οδών Ερυθρού Σταυρού και Μομφεράτου, με κατεύθυνση προς την οδό Μομφεράτου.
Κατάργηση σηματοδοτούμενου κόμβου οδών Δεβοσέτου – Γεώργιου Βεργωτή.

Εναλλακτικό Σενάριο 2
Το συγκεκριμένο σενάριο διαχείρισης της κυκλοφορίας παρουσιάζει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με το Σενάριο 1. Αναλυτικότερα, μεταξύ των προτεινόμενων παρεμβάσεων περιλαμβάνονται:
Μονοδρόμηση της οδού Δεβοσέτου, με κατεύθυνση προς την οδό Α. Τρίτση.
Αντιδρόμηση της οδού Στ. Μεταξά.
Ενιαία μονοδρόμηση της οδού Ρόκου Βεργωτή προς την οδό Γεώργιου Βεργωτή.
Μονοδρόμηση τμήματος της οδού Χαροκόπου, μεταξύ των οδών Ερυθρού Σταυρού και Μομφεράτου, με κατεύθυνση προς την οδό Μομφεράτου.
Κατάργηση σηματοδοτούμενου κόμβου οδών Δεβοσέτου – Γεώργιου Βεργωτή.
Μονοδρόμηση της οδού Γεώργιου Βεργωτή, μεταξύ της οδού Δεβοσέτου και Ο.Κ.Α.Π., με κατεύθυνση προς νοτιοανατολικά.
Μονοδρόμηση της οδού Γερ. Φωκά, με κατεύθυνση προς το παραλιακό μέτωπο.
Αντιδρόμηση της οδού Ευ. Μπασιά, ομόρροπα προς τις οδούς Ηλία Ζερβού και Γερ. Καλλιγά.

Ρεπορτάζ Ξενοφώντας Ευαγγελάτος

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΔΕΙΑ

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed