Η Μεγάλη Εβδομάδα του 2023 ξεκίνησε πολύ νωρίς…

Ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω τί έφταιξε και γιατί τέτοιος πόνος, κάτι που αναρωτιόμαστε όλοι μας. Δεν μου αρκεί η παραίτηση του κ. Υπουργού, ούτε η διαπόμπευση του κου σταθμάρχη. Στα ενδιάμεσα γρανάζια υπάρχουν πολλοί ακόμα υπεύθυνοι.
Θα ήθελα να μάθω για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το τί γίνεται στον ΟΣΕ και στην ΕΡΓΟΣΕ.
Τον ρόλο της Ρυθμιστικής αρχής σιδηροδρόμων και γιατί από το 2003 δεν έχουν εγκατασταθεί και διασυνδεθεί σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα.
Θα ήθελα να μάθω αν οι συμβάσεις εκ μέρους των Ιταλών και του Υπουργείου (που υπεγράφησαν το 2017) τηρήθηκαν και τί συμφωνήθηκε για τις διαδικασίες τοποθέτησης ηλεκτρονικών συστημάτων, συντήρησης & ελέγχου.
Τί συνέβει το 2019; Τί τροποποιήθηκε; (μόλις προχθές κάποιος, θυμήθηκε τις τροποποιήσεις συμβάσεων του 2019, αλλά δεν μας είπε για τα του 2017… Να γίνεται αντιπολίτευση, αλλά όταν πρέπει και όχι επιλεκτική).
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να μάθω για αυτή την τραγωδία στα Τέμπη, να μας γίνει γνωστή η έρευνα όποτε ολοκληρωθεί. (αλλά η εις βάθος έρευνα… όχι μόνο τα επιδερμικά και οι ευθύνες του σταθμάρχη…). Γιατί ποτέ δεν έμαθα για:
– την τραγωδία της θύρας 7
– την πτώση του C-130 στο όρος Όρθρυς
– την Ρικομέξ
– την τραγική πτήση του Falcon
– την τραγωδία στα Τέμπη με τα παιδιά από το Μακροχώρι Ημαθίας (δεν ξεχνώ και το πούλμαν του ΠΑΟΚ)
– το ναυάγιο του πλοίου “Σάμαινα”
– τις φωτιές στην Ηλεία το 2007
– την τραγωδία στο Μάτι
– την τεράστια δασική καταστροφή του 2021 και την πρόσφατη στη Βόρεια Εύβοια (γιατί και αυτό το θεωρώ εθνική καταστροφή)
– την τραγωδία των προσφύγων (όπως θέλετε πείτε τους…) η οποία μπορεί να μην έχει θύματα Έλληνες πολίτες, αλλά έχει σοβαρό ανθρωπιστικό τίμημα & αντίκτυπο σε ελληνικό χώρο ….
Η πρόληψη τέτοιων καταστάσεων είναι πλέον επιβεβλημένη (πχ , με τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας, είναι όλα καλά;) Τα Τέμπη θα στοιχειώνουν την συνείδηση πολλών. Η δικαιοσύνη οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην χαριστεί σε κανέναν, γιατί δεν πρέπει και αυτές οι εικόνες, να περάσουν στην λήθη. Σε κάθε περίπτωση είναι αναγκαίο να αποδοθούν ευθύνες , όχι μόνο στον σταθμάρχη. Δεν γίνεται πάντα να φταίει ένα στέλεχος. (Ο μόνος που την πλήρωσε για το C-130 ήταν ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας, ο μόνος που την πλήρωσε για την τραγωδία του HELIOS ήταν ο μηχανικός εδάφους… για αυτήν την τραγωδία έτυχε και έμαθα πολλά…).
Υ.Γ.: Με αυτό το predator μπορεί να γίνει παρακολούθηση των τραίνων;

Ορέστης Καππάτος

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed