Η ντροπή στο Νοσοκομείο Αργοστολίου συνεχίζεται, νέα καταγγελία ασθενούς που έψαχνε εδώ και τέσσερις μήνες να βρει ραντεβού για οφθαλμίατρο και ακόμη ψάχνει…

Μια νέα καταγγελία ήρθε σήμερα στο φως της δημοσιότητας μετά από επικοινωνία που είχε μαζί μας η κα Χριστίνα Σταθοπούλου, που εδώ και τέσσερις μήνες συνεχίζει να ψάχνει για να κλείσει ραντεβού με τον οφθαλμίατρο.
Συγκεκριμένα η κα Σταθοπούλου αναφέρει στην καταγγελία της: «Παίρνω τηλέφωνο από τις αρχές Γενάρη με σκοπό να κλείσω ραντεβού με την οφθαλμίατρο του νοσοκομείου. Η απάντηση κάθε φορά είναι η ίδια: ότι τα ραντεβού είναι εξαντλημένα, δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού και δεν έχουν δοθεί νέες ημερομηνίες. Δηλαδή μετά από 4 μήνες σε ωθούν να πας έξω να πληρώσεις για να κάνεις τη δουλειά σου. Και τι συμβαίνει για ανθρώπους που έχουν άμεση ανάγκη να εξυπηρετηθούν και δεν έχουν επαρκή χρήματα για να απευθυνθούν σε έναν ιδιώτη γιατρό; Αν απ’ τον Γενάρη που παίρνω τηλέφωνο για ένα ραντεβού είχε κλειστεί ένα ραντεβού έστω και για 2 μήνες μετά, τώρα θα είχα εξυπηρετηθεί. Κάπως πρέπει να υπάρχει ενημέρωση του κοινού για να καλούμε και να κλείνουμε ραντεβού. Παρακαλώ όπως οι αρμόδιοι δώσουν μια λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί κάτοικοι του νησιού μας εδώ και μήνες».

Χριστίνα Σταθοπούλου

Related Posts

LEAVE A COMMENT

Make sure you enter the(*) required information where indicated. HTML code is not allowed